Header Ads

Dapat Cek Sewa Ruang Dari Exabytes Network

Ingat tak dulu aku ada cerita kat entri Buat Duit Dengan Letak Iklan Exabytes Network , akhirnya cek pembayaran untuk penyewaan banner iklan di blog DefarhanoVII ini telah dibayar secara telusnya oleh pihak Exabytes Network. 

Tak sangka jugalah dapat Cek lebih awal dari tarikh tamat kontrak perjanjian ruangan iklan header di atas. Kalau ikutkan tarikh tamat iklan tu, 12 Oktober 2011. So masih ada 2 minggu lagi sebelum tamat tempoh dan banner Exabytes Network akan diturunkan secara rasminya. Maknanya akan meloponglah ruang tu kan... ada yang berminat nak sewa tak? HeHeHe....


Inilah contoh cek yang sampai kat tangan aku, Syukur, Alhamdulillah ke hadrat Ilahi, walaupun nilainya tak seberapa tetapi ia adalah Cek Pertama aku di dunia blog ini, sementara menunggu Cek dari Churp-Churp (Cashout Churp-Churpdan Cek dari Nuffnang (Cashout Nuffnang) . Ini merupakan kejayaan pertama lah kiranya bagi aku secara peribadi. (",)

Isi kandungan surat yang minta aku reply semula bila terima cheque dan bagitau mereka bila tarikh tamat pengiklanan banner di blog aku. (",)

So nasihat aku tak seberapa ini, rajin-rajinkan teroka dunia internet nih nak cari ruang dan peluang untuk buat side income sambil berblog, sambil berbicara, sambil melayari internet pun income kita masyukkkkkkk.....


* Entri ini sekadar rekod dan memberi semangat kepada aku untuk lebih berusaha mencari sesuatu yang tersembunyi di sebalik dunia maya ini... dan juga sebagai rujukan buat aku dimasa hadapan... (",)

Rahsia Buat Duit Guna Facebook! Daftar disini!


Buat Duit Online di Internet, Cek Pertama dari Blog, Terima Cek dari Syarikat Pengiklanan Exabytes, Betul ke Buat Duit Di Internet,

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.