Header Ads

(Gambar) Ceramah Ustaz Azhar Idrus di Masjid Negeri Shah Alam | 29 Januari 2012

Berikut dikongsikan gambar gambar sekitar Ceramah @ Kuliah Ustaz Azhar Idrus yang diadakan di Masjid Negeri Shah Alam @ Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah pada 29 Januari 2012 dengan dihadiri puluhan ribu orang ramai.

Anggaran ada yang cakap 30,000 orang ada yang kata hampir 50,000 orang hadir, saya tidak berani menyatakan kerana saya tidak berada ditempat kejadian, hanya menonton live streaming kuliah Ustaz Azhar Idrus ni dari rumah sahaja disebabkan balik lewat dari Nilai. (",). Kredit kepada Fotographer UAI.

Suasana ketika Ustaz Azhar menjawab soalan-soalan jemaah yang hadir.




Untuk lebih gambar, layari terus ke laman rasmi Ustaz Azhar Idrus di 
http://www.ustazazhar.net dan juga Gambar Suasana Selepas Kuliah Ustaz Azhar Idrus di Facebook Ustaz Azhar Idrus (Original)


Komen Defarhano : Malam ini ada 2 perkara yang berlegar dalam minda rakyat Malaysia, satu Kuliah Ustaz Azhar Idrus di Shah Alam, mungkin juga ada yang langsung tidak tahu, dan yang pasti, 1 Malaysia tahu, malam ini ditayangkan Live di TV3 Anugerah Juara Lagu ke-26. UAI vs AJL (",) UAI tetap dapat sambutan hebat...Cayalah... Aku tengok AJL selepas tengok UAI...maknanya waktu keputusan nak diumumkan baru aku tengok...hehehe


Rahsia Buat Duit Guna Facebook! Daftar disini!

5 ulasan:

  1. Alhamdulillah..uztaz Azhar brjaya tarik mnat org rmai x kire usia dlm acara mcm ni.. =)

    BalasPadam
  2. Salam..saya antara yang kagum dengan kesungguhan Ustaz..
    Blogger kasihsalina

    BalasPadam
  3. Inilah tanda kebesaran ALLAH S>W>T kebangkitan muda mudi menyukai ilmu agama Isya Allah kemenangan kepada Islam mentadbir Malaysia.dengan IzinNYa.

    BalasPadam
  4. Bercakap benar kerana menegakkan Agama jangan takut kepada ugutan manusia, Yakinlah Allah bersama kita.manusia merancang Allah lagi maha Perancang. Wahai sudah jauh yang sudah jauh melencong kembalilah kepada agama islam sebelum Ajal tiba.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.