Header Ads

Bercuti Lagi Dari Berblog - Taman Negara



Lama sudah blog ini usang, sudah seminggu rupanya... Kesibukan masa dan kerja kerana tidak berada di lokasi sejak Sabtu yang lalu... ditambah pula Isnin Cuti Rehat dan Selasa Rabu sibuk di office, Rabu juga ke Majlis Tayangan Ekslusif Filem Misteri Jalan di TGV Wangsa Walk. Khamis @ Hari ini 17 November  hingga 20 November bakal berada di Taman Negara, Pahang untuk XPDC Bengkel Pengendalian Video Kamera (XPDC Videografi). Kat sana tak tahu talian internet Celcom Broadband dapat 3G coverage ke tak... ;-(


Pastu malam ni jugak, bakal terlepas perlawanan Malaysia vs Indonesia yang bakal berlangsung jam 8.00 malam disebabkan ada slot terakhir sebelum bertolak ke Taman Negara tepat jam 10.30 malam nih... Miss Lagi Perlawanan Malaysia... Dulu Malaysia vs Singapore aku terlepas jugak, terpaksa tengok Live Streaming di Pulau Tioman guna Broadband... time tu Malaysia kalah 3-5 kat Jalan Besar, Singapura... huhu...


Malam ni aku harap Malaysia menang dengan Indonesia! Layak ke Separuh Akhir!...mesti boleh punya!....


Ok..jumpa lagi di next entri... Kepada yang blogwalking, sila tinggalkan jejak...  nanti aku balas kunjungan anda selepas pulang dari cuti-cuti...sebab aku tau ramai yang silent readers...hehehe 


Sabtu ni aku naik Canopy Walkway di Taman Negara... 
Yeay..dan berbagai lagi aktiviti...

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.