Header Ads

03-12-2010 : My NuffNang Status : Glitterati. TQ nuffnang.



Seronok DVII pada petang Jumaat yang mulia ini, dengan kekenyangan perut yang agak maksimum selepas makan tengah hari selepas solat Jumaat (berapa banyak selepas daa....)
DVII terus masuk ke office dalam jam 2.30 petang.

DVII 'blogwalking' dan seterusnya terfikir mengenai status keahlian Nuffnang DVII yang telah lama sebagai ahli biasa...dan satu hari pada 30 November DVII buat 1 POST ke blog nih yg bertajuk 30-11-2010 : Nuffnang? DVII sungguh tak faham... untuk luahan hati atau meminta pendapat rakan-rakan yg lain yg tahu...tetapi dalam masa yang sama, DVII telah menghantar surat kepada pihak Nuffnang di bahagian HUBUNGI KAMI seterusnya di bawah Hantar Tiket Baru DVII pilih 'option' Pertanyaan/Cadangan Blogger, DVII telah karang 'sebentuk' surat kepada pihak teknikal nuffnang untuk bertanyakan status ahli DVII.

Dan akhirnya, petang Jumaat ini... DVII 'semak' akaun nuffang DVII, status keahlian DVII bertukar ke Glitterati. Thank's You banyak-banyak kat pihak teknikal nuffnang yang memberi respond dengan cepat di atas pertanyaan DVII. Sayang Nuffnang...hehehe...

Inilah akaun nuffnang DVII setelah di'upgrade' status...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.